Episode 2: Skab content, der rammer dit publikum første gang – ved at stille dem de rigtige spørgsmål

Skab content der rammer første gang

Hvis du skaber content, både gratis og betalt, i din forretning til dagligt behøver jeg ikke sige det her: Det skal være relevant, det skal være brugbart og det skal være interessant for dit publikum. Og nu fortalte jeg det så alligevel.

På den ene side hører vi budskabet: “Du skal bare spørge dit publikum om hvad de vil vide mere om, så ved du hvilket content du skal skabe.”

Men så er der også andre der kanaliserer Henry Ford og hans berømte citat: “Hvis jeg havde spurgt folk hvad de ville have havde de sagt hurtigere heste”.

Og begge budskaber kan vi bruge til noget – og det er det dagens episode handler om.

Jeg kommer rundt om baggrunden for hvilke informationer vi egentligt skal have fra vores kunde. Jeg kommer også med helt konkrete spørgsmål du kan bruge, og forskellige metoder til at få dine spørgsmål besvaret.

Denne episode er bragt til dig af:

Publikum guide: Forstå de 5 typer og tiltræk dit perfekte publikum. Download den med det samme.

publikumguide

Få fingrene i min populære publikum guide

Forstå de 5 typer og tiltræk dit perfekte publikum

Tjek disse highlights ud:

  • Hvordan du finder frem til nuancerne i dit budskab ved at spørge dine potentielle kunder
  • De 4 kategorier af spørgsmål du kan stille din kunde og hvorfor de er vigtige
  • Hvordan du finder ud af hvad dine kunders forbehold er, og hvordan du kan imødekomme dem i dit content
  • Det vigtigste spørgsmål du kan stille dit publikum for at få brugbar information ud af dem
  • Hvordan du kan automatisere dit kunde-research

Links nævnt i denne episode:

CONSCIOUS CONTENT WORKBOOK

Det ultimative redskab til at skabe flere typer content, der får din forretning til at vokse
At få forretningen til at vokse kræver forskellige typer content, der gør forskellige ting. Når du lærer, hvordan du skaber de 4 forskellige typer content kan du bevidst opbygge et publikum, der ser dig som ekspert, har tillid til dig... og får din forretning til at vokse. Lær hvordan med Conscious Content Workbook. 

Efterlad en kommentar