Alle mennesker har en fortælling

Og hvis du er kommet her til Conscious Content ved jeg at DU også har din egen unikke fortælling - en fortælling der er med til at transformere andre folks liv.

Måske du har en fortælling om, hvordan du mener man:

  • Kommer af med angst
  • Bedst får ro i maven og styrker fordøjelsen
  • Bliver gravid uden kunstige hormoner
  • Finder sin passion og undgår hamsterhjulet
  • Skriver og udgiver sit livs vigtigste bog
  • Bliver en bedre leder, og undgår stress på arbejdspladsen
  • Bliver sund og rask på en naturlig måde
  • Skaber harmoniske børn og bliver en mere nærværende forældre
  • Træner sig til en sang-stemme, der giver stående klapsalver
  • Føder uden smerter og traumer
  • Får en karriere med formål og mening

Jeg ved, at det er vigtigt for dig at nå længere ud med dit budskab og dermed skabe content, der gør en forskel for andre mennesker og samfundet.

Og jeg ved, at du ønsker at gøre det på en måde, der hjælper din forretning med at vokse, så du kan hjælpe endnu flere.

skab-content

Men måske er der noget, der står i vejen for at dit budskab kan komme længere ud og hjælpe din forretning med at vokse lige nu…?

Du er måske løbet tør for måder at udtrykke din pointe på. Eller er blevet blind på dine mange kernebudskaber.

Eller også er du bare blevet træt af at høre dig selv fortælle det samme, og du sidder med følelsen af, at dit budskab og dermed dit bidrag er blevet lidt ligegyldigt.

Eller også føler du at du skal gå på kompromis med dit intellekt og kreativitet for at kunne sælge nok.

Jeg kender det godt…

Jeg har også været samme sted. Demotiveret og klar til at smide mit budskab (og forretning) i graven.

 

Men gennem mit arbejde med mine kunder og i min egen forretning har jeg fundet en måde at skabe content, der gør en forskel for andre menneskers liv, samtidig med, at det hjælper din forretning til at gro, så du kan hjælpe endnu flere.

Det kræver en bevidst tilgang, hvor du er opmærksom på:

1.

At skabe content, der gør en forskel for andre menneskers liv (og for samfundet), samtidig med, at du…

2.

Er bevidst om, hvordan du, via dit content, når flere, får større indflydelse og dermed vokser din forretning.

Det er det jeg kalder Conscious Content, og det består af fire dele:

CONSCIOUS CUSTOMER

Udvid din forståelse af dine kunder og publikum så du kan bevæge en større målgruppe hen imod en ny bevidsthed omkring dit emne og nå længere ud med dit budskab.

 

CONSCIOUS STRATEGY

Skab sammenhæng, så strategien både transformerer dit publikum og kunder, og får din forretning til at vokse - på en måde som er i integritet med dig, dit sind og krop.

 

CONSCIOUS CREATION

Lær din proces at kende, så du kan være kreativ på kommando. Gå fra ’det sker tilfældigvis’ til ’jeg har kontrol over det’ ved at samarbejde med din underbevidsthed.

 

CONSCIOUS IMPLEMENTATION

Lær teknikkerne og få redskaber til at skabe eminent og brugbart content, der sidder fast på dit publikums nethinde.

madelleine-om

Vil du have min hjælp til at udfolde potentialet i dit content og nå længere ud, så du transformerer flere menneskers liv og får din forretning til at vokse?

Jeg hjælper bevidste iværksættere og eksperter som dig, der arbejder med mennesker, til at nå længere ud med dit budskab, transformere flere menneskers liv og få forretningen til at vokse.

 

Gennem kurser (som Conscious Content Lab), produkter (som Conscious Content Workbook), plus min blog og podcast - er min mission at skabe en bevidstheds-revolution.

Hver dag ser jeg selvstændige, der er ved at smide deres vigtige budskab, evner, og viden væk. Alt sammen noget, der kunne være med til at ændre et andet menneskes (og samfundets) liv.

Og jeg forstår det godt - for det er ikke let at:

  • Sige det samme på 10.000 måder og ’plabre’ om det, du brænder for, i årevis
  • Få øje på nye nuancer i din fortælling så du kan folde den ud og holde liv i den
  • Blive ved at udkomme på en relevante måde, der matcher din målgruppe
  • Minde dig selv om, at det, du står for, er vigtigt for andre

Jeg håber at hjælpe så mange kloge hoveder som muligt til at udfolde deres budskab og fortælling, så vi sammen kan bevæge forskellige målgrupper hen imod nye (og bedre) måder at tænke og gøre tingene på.

Jeg håber du vil være med!

Få fingrene i de gode ting!

Er det første gang du er her?

Start med at tjekke mit mest populære content ud. Herunder finder du det bedste fra bloggen og podcasten:

Har du læst et par blogindlæg, hørt nogle podcast episoder og gerne vil lære mere?

Få fat på mine to guides - de koster intet andet end din email. Du bliver samtidig skrevet op til mit nyhedsbrev, hvor du får gode værktøjer, viden og tips til at udfolde dit content hver uge.

guide- skriv blogindlaeg
publikumguide

Vil du dykke dybere ned i dit content?

Læs mere om Conscious Content Workbook - det ultimative redskab til at planlægge flere typer content, der får din forretning til at vokse.