Episode 7: Maj Wismann: »Der er alt for meget BS i ‘Lær at lave et online produkt’ verdenen!«

Podcasts-med-eksperter_low

Mød Maj Wismann - den skrappe kælling, som hun kalder sig selv. Men hun er overhovedet ikke skrap - bare bundærlig om, hvad der i virkeligheden skal til for at få succes med sin online forretning.

Hun, om nogen anden, har haft succes med at opbygge sin online sexolog forretning ved at bruge content strategisk.

Maj er en af de mest inspirerende kvinder jeg har mødt indenfor online marketing verdenen.

For hende handler det nemlig om at hjælpe så mange som muligt - også dem, der ikke betaler.

For når man er hjælpsom, og når man fokuserer på at gøre en forskel, vil kunderne vælge dig. Og det har Maj bevist.

I dagens episode snakker vi om alle de ting, der ikke bliver sagt højt her i branchen, og derfor skaber en masse misforståelse om, hvordan man bruger content og får succes.

Vi kommer også ind på de klassiske ting ved content marketing, som aldrig ændrer sig - og hvilke ting, der allerede har ændret sig. Og så snakker vi om, hvad folk tit gør galt, når de opbygger deres online forretning - og dermed aldrig når helt i mål.

Denne episode er bragt til dig af:

Blog guide: 3 teknikker, der gør gode blogindlæg eminente. Download den med det samme.

blog-guide

Få flere potentielle kunder forbi din blog ved at skrive indlæg de rent faktisk gider læse:

3 teknikker, der gør gode blogindlæg eminente

Tjek disse highlights ud:

  • Den skøreste måde Maj og jeg mødtes på - og en ret så alternativ metode du kan bruge til at få kontakt til en person du gerne vil møde
  • Hvad du skal gøre, hvis nogen har kopieret dit indhold
  • Hvad der i virkeligheden skal til for at lave et godt og uddybende brevkassesvar
  • Det absolut vigtigste du skal have på plads for at få succes med dit content
  • Hvorfor ‘knokleri’ er blevet et tabu - og hvordan du får knokleriet til at være både sjovt og givende
  • Hvad Maj Wismann gør ved nedladende kommentarer (hun er benhård!)
  • Hvordan Maj Wismann har opbygget en hjemmeside der arbejder for hende 24/7
  • Hvordan du opbygger et publikum, der er fuldstændig ligeglade med emnelinjen i dit nyhedsbrev og om knappen på din salgsside er lilla eller grøn - de vil bare have dig!
  • Hvordan du bruger content til at positionere dig som ekspert i dit publikums øjne

Om Maj Wismann:

Maj Wismann er ejer af sitet websexolog.dk hvor hun siden 2010 har hjulpet danske kvinder, mænd og parforhold med at få et bedre sexliv og parforhold via online kurser og online workshops. Derudover har hun de sidste 4 år undervist terapeuter, psykologer mm i at lave en hjemmeside, der arbejder for dem 24/7, som hun selv har skabt på websexolog.dk og er godt i gang med at bygge op på det engelske marked også. Hun er mor til 3 i assorterede størrelser. Vild med rock, kolde øl og at skabe gode minder. Læs mere her: Onlinebiz.dk og websexolog.dk.

Links nævnt i eller relevante for denne episode:

Kunne du lide episoden? Gør værten glad ved at smide en 5-stjernet anbefaling og hjælp samtidig andre med at finde podcasten: Sådan gør du

CONSCIOUS CONTENT WORKBOOK

Det ultimative redskab til at skabe flere typer content, der får din forretning til at vokse
Forskellige typer content hjælper din forretning med at opnå forskellige mål. Lær at skabe de 4 strategiske typer content, og løb aldrig tør for gode ideer og fængende overskrifter når du har denne workbook ved hånden.