Episode 12: Anna Bogdanova: “Du bliver nødt til at tage temperaturen på din målgruppe regelmæssigt”

Anna-Bogdonova_low

Har du et komplekst budskab du gerne vil have ud foran sygeligt mange mennesker?

Så skal du lytte til dagens episode med Anna Bogdanova.

Hun er ekspert i stress- og smertefri træning, som styrker og former kroppen. Anna og hendes team har haft flere end 7000 mennesker igennem forløb. Og hun har skrevet for bl.a iForm, Alt for Damerne, og Femina.

Det, der gør Anna helt speciel er, at hun både ved en hulens masse om at opbygge en veldrejet, smertefri og stressfri krop - men hun er også knalddygtig til at lære fra sig.

Ud over hendes meget populære online programmer er hun forfatter til bøgerne "Skyhøj Forbrænding" og "Veldrejet" og er lige udkommet med sin 3. bog "Smertefri - Farvel til stress, træthed og ondt i kroppen".

Idag skal vi høre mere om Annas krops-filosofi, og hvad man skal gøre for at træne sig til en Smertefri krop.

Og så skal vi behind the scenes i Annas content univers.

For Anna kan noget med at skabe content, der rammer plet hos målgruppen.

Hun fortæller om, hvordan hun sikrer, at hendes bøger, blogindlæg, artikler og online kurser er noget hendes målgruppe rent faktisk har brug for og vil have.

Og vi skal høre mere om, hvordan det egentligt har været at skrive hendes nye og tredje bog - som hun kalder 0’eren og ikke 3’eren.

Lyt godt med og fat kuglepennen, for der er masser af guldkorn om, hvordan du kommer ud med et komplekst budskab til en stor målgruppe.

Vil du kommunikere så du tiltrækker, inspirerer og overtaler de rigtige mennesker? Få min guide:

Forstå de 5 publikum typer og tiltræk de rigtige kunder

Tjek disse highlights ud:

  • Hvordan kroppen sladrer om, hvordan du i virkeligheden går og har det
    Den vigtigste ressource i din ‘krops-bank’
  • Hvorfor Anna ikke bare sprang ud i at tilbyde sit et-årige forløb og i stedet valgte at vente til tiden var rigtig - og hvad du kan lære af det
  • Hvordan Anna sørger for at hendes budskab hele tiden er relevant for hendes målgruppe
  • Hvordan det i virkeligheden er at skrive en bog - og hvad der kan gøre processen lettere
  • Den vigtigste ingrediens til mere kreativitet og gode ideer
  • Hvordan Anna undgår at brænde ud når hun har et stort antal af kunder og kursister, der alle vil have hendes hjælp
  • Hvilke spørgsmål Anna stiller hendes målgruppe for at finde guldet
  • Hvorfor Annas nye bog, Smertefri, var lettere at skrive end hendes andre to bøger
  • Et vigtigt tip til, hvordan du vælger de rigtige ord i din markedsføring

Links nævnt i eller relevante for denne episode:

» Annas hjemmeside

» Køb bogen "Smertefri" her

» Hjemmeside til bogen "Smertefri"

» Boost din kreative intelligens kreativitets og skrivekursus

Kunne du lide episoden? Gør værten glad ved at smide en anbefaling og hjælp samtidig andre med at finde podcasten: Sådan gør du.