workbook-ipad

Conscious Content Workbook

Det ultimative redskab til at skabe flere typer content, der får din forretning til at vokse

Vil du lære at skabe content, der giver dig flere betalende kunder? Få konkrete øvelser til at skabe content, der virker, og løb aldrig tør for gode ideer og fængende overskrifter når du har denne workbook ved hånden.

workbook-skygge-final-front

Conscious Content Workbook hjælper dig med at:

  • Se din fortælling og budskab fra forskellige vinkler. Alt sammen noget dit publikum vil elske

  • (Gen)Finde nuancerne i dit budskab, så du aldrig går i stå med at finde på nye ideer til dit content

  • Blive mere bevidst om, hvordan du opnår bestemte mål med dit content

  • Skabe content, der opbygger et loyalt publikum - ivrige efter at købe dine produkter og ydelser

  • Aldrig nogensinde løbe tør for content ideer og fængende overskrifter igen!

Sidder du med en følelse af, at du er begyndt at kede dit publikum (og dig selv)?

  • Du er blevet træt af at høre dig selv sige de samme ting.

  • Og du har stirret dig blind på dine mange kernebudskaber og er løbet tør for måder at udtrykke din pointe på.

  • Måske du sidder med en følelse af, at du har brugt alle dine skud i bøssen - og bare er begyndt at gentage dig selv som en anden papegøje.

  • Og denne skrivekrampe er med til, at din markedsføring er gået i stå - og at din forretning står stille.

  • Jo mere du presser hjernen til at finde på content, der giver dig flere kunder, jo mere modstand får du - og der kommer intet nyt ud.

  • Hver gang du hænger ud på de sociale medier og ser hvad dine kon-kollegaer laver tænker du “hvordan i alverden kan de bare blive ved med at sige det samme på 10.000 måder og holde liv i deres fortælling - og forretning?”

  • Og du tænker måske at din fortælling er for begrænset til at blive ved med at udkomme på relevante måder.

  • At dit budskab er ligegyldigt. Og måske overvejer du at lægge det i graven.

Inden du smider din fortælling i graven, vil jeg lige fortælle dig, hvad det i virkeligheden handler om.

For problemet er ikke dit budskab. Du har et vigtigt budskab, og du kan dit kram.

Grunden til, at du ikke ved hvad du skal skrive og sige for at forretning vokser er fordi du endnu ikke har lært, hvordan du finder nuancerne i dit budskab.

Og hvordan du bruger de nuancer til at tiltrække, fastholde og motivere et loyalt publikum.

For uden et publikum - og uden et publikum der har tillid til dig og ser dig som en ekspert - har du ingen forretning.

Oftest er vi blændet for alle nuancerne i vores budskab fordi vi har lært kun at tænke i ét spor:

Hvordan laver jeg content, der sælger mere...?

Er oftest det spørgsmål vi stiller os selv.

Og det er bestemt ikke et dårligt spørgsmål.

Men det kræver mere end bare ét enkelt stykke content, hvis du vil se din forretning vokse...

At få forretningen til at vokse kræver forskellige strategiske typer content, der gør forskellige ting for din forretning.

Som Brian Clark, grundlæggeren af det succesfulde og indflydelsesrige Copyblogger, identificerede, er der fire typer content, der gør forskellige ting for både dit publikum og din forretning.

  • Én type content tiltrækker flere til din forretning.

  • En anden type content skaber autoritet og viser dig som en ekspert.

  • En tredje type forener dit publikum omkring samme verdenssyn og skaber loyalitet og en følelse af at høre til.

  • Og en fjerde type motiverer dit publikum til at gøre noget - om det så er at følge dig, eller købe af dig.

Når du lærer, hvordan du skaber forskellige typer content, og hvad det skal indeholde, kan du bevidst opbygge et publikum, der ser dig som ekspert, føler en tilknytning og har tillid til dig… og som får din forretning til at vokse.

Og det hjælper denne Workbook dig med!

Velkommen til Conscious Content Workbook

- Det ultimative redskab til at skabe flere typer content, der får din forretning til at vokse

IpadmedbeskrivelseDKSmall

Med denne 160 siders digitale workbook i hånden har du altid et redskab du kan tage frem når du:

  • Sidder og stirrer tomt ud i luften og er løbet tør for gode ideer

  • Har sagt det samme alt for mange gange, og trænger til en ny vinkel på dit emne

  • Har svært ved at få startet på et nyt blogindlæg, video, podcast episode, eller nyhedsbrev, og har brug for en, der stiller de rigtige spørgsmål

  • Sidder fast med en overskrift, der skal få dit publikum til at læse dit indhold, og mangler en skabelon du kan bruge

  • Føler det som en sur pligt at lave content, og har brug for at blive mindet om, hvorfor du i virkeligheden skal udkomme med dit vigtige budskab

Conscious Content Workbook hjælper dig med at udkomme med forskellige typer content, kun du kan skabe

I stedet for bare at fortælle dig, hvad du skal skrive, vil jeg hellere lære dig at dykke dybere ned i dit indre univers, så du kan udkomme med content kun du kan skabe.

Det er det, der gør at du bliver set og hørt - og at dit publikum vælger at lytte til lige netop dig!

Med viden, øvelser, refleksionsspørgsmål, og overskrifts-skabeloner bliver du støttet hele vejen igennem din proces til at skabe unikt content.

lave-oevelser

Conscious Content Workbook er en digital workbook på 160 sider, der indeholder:

  • Refleksionsspørgsmål til at huske, hvad du står for

    Det, du står for er vigtigt. Det er det, som gennemsyrer alt dit content, og gør, at folk stopper op og tænker “hov, det vil jeg gerne være med til!!” Uden det, er det svært at bevæge dit publikum. 

  • De 4 publikum niveauer

    Du lærer, hvad de 4 publikum niveauer er, og hvad de hver især skal tro på for enten at følge dig, lytte til dig, eller købe af dig. Med denne viden i baghånden vil du altid vide præcis hvem dit content skal rettes mod. 

  • Gennemgang af hver content type

    Du lærer hvad content, der tiltrækker, content, der skaber autoritet, content, der forener, og content, der motiverer er, og hvad de hver især bruges til i din forretning.

  • Øvelser og refleksionsspørgsmål til hver content type

    Til hver content type får du øvelser og refleksionspørgsmål, der hjælper dig med at få nye og originale ideer. Du kan tage workbooken frem hver gang du mangler ideer til nyt content. På den måde sidder du aldrig fast. 

  • Content eksempler for hver type

    Du får eksempler fra virkeligheden og forskellige brancher, der viser de forskellige typer content brugt i praksis.

  • Overskrift skabeloner

    Til hver content type, får du eksempler på overskrifter, der passer til hver type. Du får også skabeloner som du selv kan udfylde, så du aldrig går i stå, når du skal finde på en fængende overskrift.

  • Skab den rette relation til dit publikum med de 12 arketyper

    Dit content skal skabe en relation til dit publikum. Men hvad vil du være for dit publikum? Med de 12 arketyper kan du nemmere tilføre dit content den rette energi, der skaber den relation du gerne vil opbygge til dit publikum. 

  • Kreativitetsøvelse, der kickstarter samarbejdet med din underbevidsthed

    Det er vigtigt at skabe content, der har en original stemme og det kræver at du lærer at samarbejde med din underbevidsthed. Det lærer du i denne workbook. 

  • ‘Hvordan synes du selv det går?’ - selv-evaluering

    Der hjælper dig med at spotte om du er på rette vej, og hvor du mangler at sætte ind

  • Skrivbare felter til alle øvelser

    På den måde kan du skrive direkte i workbooken og gemme dit arbejde på din computer. Du er også meget velkommen til at printe workbooken ud og skrive direkte i den printede udgave.

  • Tips

    til at forbedre dit content og nå endnu længere ud med dit budskab

Allerede i samme øjeblik, du har trykket på knappen og bestilt den, får du en mail med link til den digitale workbook. Det betyder, at du kan gå i gang med din workbook på fx din tablet eller computer blot få minutter efter du har købt.

OBS: Dette er en WORKbook. Dvs. du skal arbejde og lave øvelserne. Du får ikke noget ud af workbooken, hvis du blot skimmer et par sider igennem mens du bliver opdateret på de sidste episoder af Game of Thrones. Hvis du laver øvelserne, vil du til gengæld opleve et helt nyt univers af ideer åbne sig.

Ja tak

Jeg vil lære at skabe flere typer content, der hjælper mig med at opbygge et loyalt publikum og vokse min forretning.

Pris: 395,- + moms (kan betales i helt op til tre rater).

Du kan altså komme i gang med din Workbook for kun 132,- eks. moms om måneden.

Det har andre fået ud af Conscious Content Workbook

Jeg har fået lavet 25 nye lækre overskrifter til indlæg, der skal tiltrække kunder. Og det er ikke bare overskrifter. Det er overskrifter jeg virkelig har lyst til at skrive en tekst til.

Igår lavede jeg den første opgave. Og jeg var flad af grin bagefter. Det var jo helt skørt, hvor meget der kom ud af mit skriveri - bare ved den lille opgave.

Jeg havde jo posen fuld af tanker, ord og sætninger.

I dag har jeg nærlæst om de 4 publikum typer og min første tanke er: du får content til at lyde så nemt og ligetil!

Jeg har også fået lavet 25 nye lækre overskrifter til indlæg/ideer, der skal tiltrække kunder. Og det er ikke bare overskrifter. Det er overskrifter jeg virkelig har lyst til at skrive en tekst til. Det er en hel ny følelse (psssst. sagt på godt jysk). Det er mega fedt.

Jeg kan også se nu, hvorfor min e-bog ikke falder i god jord hos mine test læsere. Den er alt for omfattende og ikke til nye "ansigter". Den kan måske bruges til at skabe autoritet eller forene. Men ikke til at tiltrække nye.

Så i stedet for at slå mig selv oven i hovedet, så har jeg nu fået viden til at lave noget andet (og meget mere brugbart) til de nye ansigter.

Det er guld værd! Endnu engang tak for workbooken!

Hanne Østergård Fotograf Johny Kristensen

Hanne Østergård Jørgensen, SEO- og Webshopmentor
www.hanneoestergaard.dk

Den største aha-oplevelse indtil videre er, at et mål med sit content kan være at give folk et billede af processen, og hvad der skal til for at nå i mål.

Jeg er blot en tredjedel inde i bogen og den største aha-oplevelse indtil videre er, at et mål med sit content kan være at give folk et billede af processen, og hvad der skal til for at nå i mål.

Og dermed tiltrække folk som ikke bare leder efter quick-fix, men er villige til at gå vejen.

Det giver rigtig meget mening for mig.

Det er rigtig fint at arbejde med bogen - det sætter tanker og ideer i gang.

Meget inspirerende - så tak for det.

Lene

Lene Allma, Sexolog
www.aarhus-sexolog.dk

Når du lærer at jonglere med de 4 forskellige typer content vil du opleve at du kan:

  • Nå endnu flere med dit vigtige budskab

  • Opnå større indflydelse

  • Blive set som en ekspert af dit publikum

  • Være kreativ på kommando

  • Tage højere priser for dine ydelser og produkter

  • Og se din forretning vokse

Jeg har taget alt det jeg har lært fra…

  • At skabe en podcast med over 30.000 downloads om måneden…
  • Over 2000 timers coaching sessioner med kunder fra mere end 8 forskellige lande, hvor jeg har hjulpet selvstændige med at tjene millioner på deres viden og færdigheder, ved hjælp af content…
  • Selv at skabe content (e-bøger, blogs, video-serier, webinarer, podcasts), der tilsammen har tiltrukket mere end 7000 mennesker til mine forskellige nyhedsbrevslister...
  • Solgt over 100 pladser på mit online kursus...
  • Brugt content til at tiltrække kunder, der har betalt mig et højt fem-cifret beløb for at arbejde med mig. 

… og skabt et redskab du kan tage frem når som helst, der hjælper dig med at tænke ud af boksen og holder dig til ilden, så andre mennesker kan få glæde af dit budskab - samtidig med at din forretning vokser.

Når du mestrer at kommunikere et budskab - og særligt kommunikere det i alle dets nuancer, vil du ikke blot give folk en hulens masse aha-oplevelser. Du kan videregive metoder og viden, og gøre løsninger tilgængelige for mange. Du kan transformere andre menneskers liv. Og det er det jeg vil lære dig.

Ja tak

Jeg vil lære at skabe flere typer content, der hjælper mig med at opbygge et loyalt publikum og vokse min forretning.

Pris: 395,- eks moms (kan betales i helt op til tre rater).

FAQ

Kan jeg ikke købe den fysiske bog - jeg er ikke så vild med e-bøger?

Nej, det kan du desværre ikke. Det gør hele workbooken meget dyre. Men du har flere muligheder til, hvordan du vil bruge den. Du kan selv printe den ud og skrive på siderne. Eller du kan læse den online og så skrive dine svar ned i et dokument eller i en notesbog. Eller du kan skrive direkte ind i dokumentet og gemme det på din computer.

Hvilken viden bygger Conscious Content Workbook på?

Workbooken er en blanding af

  • Mine egne erfaringer som selvstændig, podcaster, blogger, og business coach
  • De erfaringer, som jeg har gjort mig gennem mit arbejde med kunder (andre selvstændige)
  • De erfaringer, som jeg har gjort mig gennem undervisning på andre kurser og forløb
  • Den undervisning, jeg selv har modtaget fra bl.a Copyblogger og adskillige andre
  • Afprøvede og gængse teorier inden for content marketing
Åh nej, skal jeg nu til at lave ti tusind former for content hver dag? Jeg har allerede en blog, og laver videoer, og webinarer, og alt muligt andet! Jeg orker ikke mere!

NIX! Du skal ikke lave alle mulige forskellige former for content. Indholdet skal være forskelligt (vi gider ikke læse det samme igen og igen og igen)  - men hvis du vil nøjes med kun at bruge en blog som din primære content-form, så skal du gøre det. Det er kvalitet fremfor kvantitet.

Hvis jeg har et produkt og ikke 1:1 ydelser, eller et kursus, virker workbooken så for mig?

Ja – og nej. Content marketing virker for mange, også for folk der har et produkt. Og det er de samme principper du lærer i workbooken. Spørgsmålet er om du har et budskab? Hvis du bare sælger generiske dåsetomater fordi du skal, og er ret så ligeglad med dit produkt - så kan du ikke bruge denne workbook til noget. Men hvis du sælger noget unikt, som har en historie, som giver mening, eller som hjælper andre mennesker, kan workbooken sagtens hjælpe dig.  

Jeg har ingen kunder, kan workbooken sikre mig en indkomst?

NEJ! Ingen bog kan sikre dig en indkomst, da salg er yderst komplekst. Content hjælper dig med at nå ud til flere, du kan bruge det til at uddanne dine følgere og gøre dem købe-klare, men hvis dit produkt ikke er markeds-klar, eller gennemtænkt, eller hvis du ingen erfaring har med din målgruppe, så er content marketing ikke en magisk tryllestav, der gør dette for dig.

Jeg er ny-startet som selvstændig - er workbooken for mig?

Det kommer helt an på om du har erfaring med din målgruppe eller ej og om har et budskab du gerne vil ud med. Hvis du har det - så ja!

Hvad hvis jeg fortryder mit køb?

Fortryder du, at du har købt Conscious Content Workbook, kan jeg desværre ikke give dig dine penge retur. Heller ikke selvom du fortryder dit køb. Så snart du tilmelder dig, har du jo adgang til materialet, og har derfor ‘åbnet varen’. Og selvom du fortryder dit køb, så har du stadig fuld adgang til alt materialet. På den måde kan du gennemgå workbooken på et senere tidspunkt, hvor det måske passer bedre ind i dit liv.